Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych, będący Partnerem Projektu Ministerstwa Sprawiedliwości pt. „Upowszechnienie alternatywnych metod rozwiązywania sporów poprzez podniesienie kompetencji mediatorów, utworzenie Krajowego Rejestru Mediatorów (KRM) oraz działania informacyjne" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach Działania 2.17 „Skuteczny wymiar sprawiedliwości", zaprasza do udziału w bezpłatnych webinarach o tematyce mediacyjnej, dla wszystkich osób zainteresowanych nabyciem i/lub pogłębieniem wiedzy i umiejętności w zakresie mediacji.
Warunek uczestnictwa stanowi miejsce zamieszkania lub stałego pobytu na terenie jednego z województw: kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego, warmińsko-mazurskiego lub podlaskiego.
Zaplanowano CYKL WEBINARÓW O TEMATYCE MEDIACYJNEJ obejmujący 10 wydarzeń online, trwających od dnia 18.05.2022 r. do 30.08.2022 r., w stałych godzinach: 17:00 – 20:15. (Wszystkie terminy i przypisane do nich tematy wraz z linkami rejestracyjnymi znajdują się w załączniku „LISTA WEBINARÓW.”).
Webinary przeprowadzone zostaną za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Każdy Uczestnik będzie mieć możliwość udziału we wszystkich wydarzeniach z cyklu, do czego serdecznie zachęcamy, w szczególności z uwagi na zróżnicowanie tematów. Liczba miejsc jest nielimitowana. Na każdy webinar z cyklu obowiązuje osobna rejestracja. Poniżej garść praktycznych wskazówek.
CO ZROBIĆ, BY WZIĄĆ UDZIAŁ W WEBINARZE/WEBINARACH?
Należy zapoznać się z załączonym Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w formie cyklu webinarów. Następnie wydrukować w kolorze i wypełnić Załącznik nr 1 – formularz zgłoszenia na szkolenie (webinar) oraz Załącznik nr 2 – oświadczenie uczestnika projektu – RODO. Zeskanowane dokumenty w kolorze należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
PRZESŁANIE ZESKANOWANYCH DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH, POZA REJESTRACJĄ, STANOWI WARUNEK KONIECZNY UDZIAŁU W WEBINARZE/WEBINARACH.
Kolejnym krokiem jest rejestracja za pośrednictwem załączonych linków do poszczególnych webinarów. W związku z tym, że dopuszcza się możliwość udziału w każdym wydarzeniu z cyklu – pomimo konieczności wysyłania skanów opisanych wyżej załączników- wystarczy ich jednorazowe wypełnienie i przesłanie. W polach Załącznika nr 1 dotyczących daty rozpoczęcia i zakończenia udziału w Projekcie, prosimy o wpisanie daty pierwszego i ostatniego z wybranych webinarów. Każda kolejna rejestracja na następne wydarzenie z cyklu, nie będzie wymagała ponownego przesłania skanów załączników.
W celu rejestracji należy wybrać wydarzenie/wydarzenia, klikając w przypisany do niego/nich link, który przeniesie Państwa bezpośrednio do rejestracji. Po wypełnieniu wymaganych pól, na podany adres e-mail, otrzymają Państwo link do wydarzenia (w przypadku, gdy nie pojawi się wiadomość w folderze „odebrane”, proszę sprawdzić dokładnie inne foldery w Państwa skrzynce, np. „spam”).
Webinary będą nagrywane i przekazane Liderowi Projektu - Ministerstwu Sprawiedliwości. Ministerstwo Sprawiedliwości zastrzegło sobie możliwość upublicznienia nagranego webinaru. Osoby niewyrażające na nagranie webinaru zgody, proszone są o niezgłaszanie się. Jednocześnie informujemy, że podczas trwania całego webinaru włączenie kamery będzie wyłącznie dobrowolne i nie jest wymagane od jego Uczestników. Widoczne będzie imię i nazwisko Uczestnika.
W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem wiadomości e-mail, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zachęcamy do uczestnictwa.
Zespół CIAPP
HARMNOGRAM (stały dla każdego spotkania, zmienne tematy webinarów)
17:00 - 17:10 Otwarcie spotkania
17:10 - 18:10 WEBINAR - część I
18:10 - 18:30 Sekcja Pytania i Odpowiedzi
18:30 - 18:45 Przerwa
18:45 - 19:45 WEBINAR – część II
19:45 - 20:15 Sekcja Pytania i Odpowiedzi
20:15 - Zakończenie spotkania